Polskie konto - Konto w polskim banku. Wspieraj polski kapitał!

Mobilna autoryzacja i inne zmiany w nowej wersji IKO, aplikacji mobilnej Banku PKO BP

Redakcja   •   11 kwietnia 2019 r.

10 kwietnia 2019 r. PKO BP opublikował aktualizację swojej aplikacji mobilnej IKO. Najważniejszą zmianą z punktu widzenia klientów jest wdrożenie mobilnej autoryzacji, czyli możliwości potwierdzania operacji w aplikacji zamiast kodem SMS lub ze zdrapki.

Mobilną autoryzację można włączyć w ustawieniach, w zakładce „Narzędzia autoryzacyjne”. Dla osób często korzystających z aplikacji może to być ważne udogodnienie. PKO BP to kolejny już bank, który zaoferował klientom ten sposób zatwierdzania transakcji.

Inną zmianą jest możliwość bezpośredniego zawnioskowania o konto walutowe z możliwością aktywowania kantoru walutowego i podpięcia karty wielowalutowej. To z kolei następny krok w stronę rozszerzenia możliwości tzw. mobilnej bankowości czyli dostępu do banku wyłącznie przez smartfona. Funkcja ta nie jest jednak dostępna dla posiadaczy kont Inteligo.

PKO BP

PKO BP to największy w Polsce bank uniwersalny, czyli obsługujący klientów detalicznych, firmy, korporacje oraz samorządy. Głównym udziałowcem jest Skarb Państwa. Do PKO BP należy również marka Inteligo, oferująca konta obsługiwane przez internet (lub telefon), zazwyczaj tańsze w obsłudze od kont w PKO BP. Więcej ›

Podstawowe konta w PKO BP

Podstawowe konta w Inteligo

Więcej o banku, rachunkach i strukturze kapitału ›