Polskie konto - Konto w polskim banku. Wspieraj polski kapitał!

Apple Pay już dostępny dla klientów PKO BP i Inteligo

Redakcja   •   2 października 2018 r.

PKO BP, a co za tym idzie także Inteligo, od dziś umożliwiają swoim klientom dokonywanie płatności za pomocą popularnego Apple Pay. Tym samym ilość banków oferujących tę metodę płatności wzrosła do 11.

Możliwość płacenia za pomocą wirtualnego portfela Apple Pay pojawiła się w Polsce w czerwcu tego roku. Zapowiedziano wtedy, że klienci PKO BP będą mogli z niego korzystać dopiero na jesieni i dziś taka możliwość faktycznie została wprowadzona.

Aby dodać swoją kartę debetową lub kredytową, wystarczy uruchomić aplikację Wallet w iPhone lub iPadzie i zeskanować swoją kartę telefonem. Aby korzystać z Apple Pay w komputerze Mac, należy otworzyć preferencje systemowe i otworzyć panel „Wallet i Apple Pay”, a następnie tam zeskanować swoją kartę.

Apple Pay jest rozwiązaniem chwalonym za bezpieczeństwo – nie przechowuje ani nie udostępnia sprzedawcom danych z kart płatniczych. Transakcje potwierdza się za pomocą Touch ID (odciskiem palca) lub Face ID (za pomocą skanu twarzy).

PKO BP

PKO BP to największy w Polsce bank uniwersalny, czyli obsługujący klientów detalicznych, firmy, korporacje oraz samorządy. Głównym udziałowcem jest Skarb Państwa. Do PKO BP należy również marka Inteligo, oferująca konta obsługiwane przez internet (lub telefon), zazwyczaj tańsze w obsłudze od kont w PKO BP. Więcej ›

Podstawowe konta w PKO BP

Podstawowe konta w Inteligo

Więcej o banku, rachunkach i strukturze kapitału ›